Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

fredag 22. oktober 2010

Det snør, det snør...

Det snør, det snør,
Tiddelibom.
D'er det det gjør
Tiddelibom.
Nå snør det mye mer enn før,
Tiddelibom og hurramegrundt! :)

Nå koser jeg meg skikkelig med en kopp varm kakao innendørs, og gleder meg til å ta fatt på håndarbeidene mine igjen. Må bare få unna en historieoppgave først, så trenger jeg ikke tenke mer på lekser før i uke 44 :) Herrrrrlig :)
Synes jeg har vært flink som har fått unna 4 av 5 oppgaver på de siste par ukene.
Holder for tiden på å strikke bursdagsgave og julegave. En kollega av meg har bestilt et par lester og et par votter med Skull-mønster som hun skal gi til sønnen sin i bursdagsgave, og der er jeg halvferdig. Dvs at jeg har strikket en lest og en vott.
Julegaven er ei kofte med hodeskaller på til en kompis av meg. La merke til at armene på den gamle koften hans var ganske hullete, så da satte jeg meg ned ei natt og begynte å strikke. Alt som gjenstår nå er armene og halsen. Det har gått ganske fort. Strikker den i 6 deler + hals på pinner nr 6, så da tar det ikke så lang tid som med genseren jeg strikker til meg selv. Den strikkes på pinne nr. 3 og går ulidelig sakte. Mye mønster er det også på den... puff. Ellers så holder jeg på med et par lester til meg selv, et par lester til niesen min, en rund duk og et skjerf til meg selv. Jeg har et pledd-prosjekt liggende som jeg begynte å hakke på for 4 år siden, men tar det fram nå og da når jeg får hakke-ånden over meg igjen. Jeg holder på å brodere en julekalender, men det kan se ut som at den ikke blir ferdig til jul i år. får satse på neste år isteden :) Og så for å ikke å glemme heklingen! Der har jeg en duk, et putetrekk, et oldemorsteppe, grytekluter og en jumper på gang. Det er bare LITT mange halvferdige prosjekt rundt omkring i diverse poser og kurver. Jaja, mine ting er det ikke så farlig med bare de andres blir ferdige i tide :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar