Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

torsdag 28. oktober 2010

I morgen blir det skøy :) :) :) ;)

Man vet man har bakt når man har røre helt opp til albuen! :) Har idag bakt sjatterte muffinser til i morgen, og kjøpt inn til gele-shot og pizza. Finner jeg maling skal jeg lage en gravstøtte som skal stå og ta imot de som kommer :) Tror dette kommer til å bli en av de bedre Halloween-festene jeg noen gang har vært på. Men man må jo skremme gjestene på et eller annet vis... Vet bare ikke helt hvordan.... Har lagd isbiter med "fluer" i. Geleshoten ser ut som snørr (:-s). Popcornet blir "blodstenkt". Avkuttede fingre blir å finne i potetgull-skåla for en eller anna uheldig sjel. Spindelvev med edderkopper er jo selvskrevent.(men jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke fikk lov til å bruke ekte edderkopper... :-p) Vi har laget til en gresskarlykt og fikset kostymer. Noen selskapsleker har vi også kommet opp med... (finn sikkerhetsnåla, beste mumie og noe annet som jeg ikke kommer på i farta). På toaletter henger det enda et spindelvev i dusjen og toalett-papiret er sort :) Blir ikke det ganske bra da? Hjemlaga drops vil gjestene også få hvis de vil. Oransje med mint-smak visstnok. Nei dette skal bli moro :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar