Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

søndag 24. oktober 2010

Søndag, bloody søndag...

Finnes det en kjedeligere dag enn søndag? Våknet kl 7, men sovnet heldigvis igjen og fikk sove til kl.9.30. Har prøvd og fått gjort historie-leksa, men satt bare å duppet etter 3 sider så den la jeg vekk igjen. Ikke at jeg egentlig får den til heller. Strikket litt på kofta, men det var heller ikke noe gøy idag. En snartur inne på facebook og nettby for å sjekke status og om det var noe spennende som hadde skjedd der, men det så heller dårlig ut... Ikke en gang film og tv frister. Skulle nesten tro jeg hadde en "dagen derpå", men var bare hjemme og koset meg i går kveld. Kanskje jeg skulle prøve meg litt på playstation... Hvis det heller ikke gir noe resultat, så kommer jeg til å legge meg rimelig tili i kveld! MYE tdligere enn jeg pleier.

1 kommentar:

  1. Hei
    Takk for kommentar :)
    Kosekatten er et kosedyr, men kan sikkert brukes til nålepute om du vil.

    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    SvarSlett