Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

lørdag 20. november 2010

I am happy, Oh so happy! :)

Æ fikk 6 på engelsk-innleveringa i muntlig! :) :) :) Stooooorførrnøyd her æ sitt :)

Har fått unna enda flere julegaver, og i mårra ska æ levere et sett me lester og votter til en forhenværende kollega :) Får unnagjort en del ting når nette e nede ja :) Har hekla grytekluter tell den store gullmedalje også. E ferdi me 5,5 julegaver bare pga dem. Og så har æ hekla brikker til å ha under glass, så det ikkje blir merker i bordet tell venninnen min :) Har en mistanke om at ho ikkje kjæm tell å bruke dem nå særlig... jaja, ho har dem no da i allefall :) No ska æ snart bynne på historie og norsk-leksa mi. Vikinger og Petter Dass. Litt av en kombinasjon eller? hehe. Heldigvis ska æ kje skrive om dem i samme oppgaven da. Så da bli d lagt ut flere bilda seinar i dag (lørdag) Ska bære få festa nå tråder og knipsa bildan ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar