Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

mandag 15. november 2010

Jajaja...

No lakke og lir det mot jul :)
Har fått gjort unna en del håndarbeid no som internettet har vært nede :)
Blir å oppdatere sidan mine om litt med nye bilder av mine seneste prosjekter. Bære å klikke doc inn på Strikking, hekling, osv. D e der æ har gjømt alle bildan ;)
Halloween-feiringa vart kje helt som man hadde håpa på... Laga pizza, muffins, dekorasjoner, la falske avkappa fingre i potetgullskåla... og så va vi bære 4 stk som dukka opp. Laaangt om lenge kom d to tell, og sjøl om vi hadde d arti og flirte mye, så vart æ skikkeli skuffa over dem som sa at dem sku komme men aldri dukka opp. Jaja, så veit man no kæm man bære kan drite i å invitere tell næste år da! :p
Trur nesten æ må skru opp varmen litt her... Når føttern e så kaldt at man nesten ikkje kjenne dem, da kjæm lester og ladder fram!
Det her kjæm tell å bli ei lang natt me engelsk-lekser. Ska levere inn en muntlig oppgave i mårra om The American Values And Ideals, og hittil har æ kun fått skrevet ned 3 av 6 minutter. Huff altså!
Sånn ellers så ska æ så smått bynne og lese tell tentamen neste mnd. Har 5 tentamener på rekke og rad, så e kje helt sikker på koss æ ska klare å huske eller få lest meg opp tell kvær enkelt... Men no ska æ lage mæ et lite måltid før lekseøkta starte, så ska æ legge ut bilder snart ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar