Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

mandag 20. desember 2010

Det nærme sæ me stormskrit no :)

Å, kor æ gler mæ tell jul! :)
Juleribbe, julestrømpe, julekaker, julemat, julegaver, julelys, julebesøk... Bære litt over 4 daga ijænn no. :) Huff! det e kje me tid å få unna de to siste paran me lesta og få bakt litt småkaker... Jaja, d ska da vel gå på et eller anna vis :) Det gikk faktisk ganske bra på de to første tentamene, og det er jeg glad for. 6- på engelsk-tentamen og 5+ i samfunnsfagen. det er jo ikke verst bare det :) Nei, her har jeg ikke tid til å ligge. Har lagt ut noen nye bilder i strikking/knitting, og flere vil komme ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar