Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

mandag 13. desember 2010

Snaaaart juleferie no :)

Ja, da va æ inne i siste uka på skola før jul. D ska bli godt å bli ferdig me alle tentamenan og julegave-maset. Har laga ferdi alle gavan som ska sendes i posten, må bære pakke og poste dem. :) Godt å tenke på :)
No må æ bære få kjøpt gave tell foreldran mine. Æ veit ka muttern ska få, men fattern... Vess nån har forslag, så tar æ gjerne imot ;) Nei, d e vel bære å hive sæ rundt og begynne på lua tell den yngste bror min. Han likte Bio Hazard lestene så godt at han mente jeg skulle designe en lue også, som han kunne få. Fargene må bare byttes om... Har forresten lagt ut noen nye bilder i kategoriene hekling og strikking :) Feel free to have a look ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar