Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

onsdag 23. februar 2011

Kun få dager igjen nå...

Nå er det kun få dager igjen til jeg skal levere fordypningsemnet mitt, og det gjenstår ennå veldig mye før det er ferdig! Då at det ikke er blitt produsert noe denne måneden er ikke noe rart. Jeg tenker som så at når bare fordypningsemnet er ferdig, så skal jeg ta meg en liten tur til Vadsø kanskje. Komme meg litt bort og samle krefter før jeg tar fatt på det muntlige fordypningsemnet i engelsk :-s  Kjenner at det skal bli godt når dette året er overstått. Til helgen skal jeg bare være hjemme og stress-skrive, slik at jeg med god samvittighet kan levere inn oppgaven 1.mars.
Jeg har kjøpt meg en ny neglelakk som heter graffitti, og jeg liker den kjempegodt! Først tar jeg på en helt vanlig neglelakk, og når den er tørket legger jeg et lag med grafitti over. Innen 30 sek. har du mønster på neglene. Veldig stili med sort grafitti over sølvfarget neglelakk ;)
I går fikk jeg bok nr.8 i "Den Sorte Dolks Brorskap" i posten, og før klokken 23.00 var den allerede utlest. :( Det er så lenge til neste bok kommer!!! Jeg vil ha den NÅ!!! Jeg mitt naut klarer jo ikke å legge boken fra meg når jeg først begynner å lese på en, så som regel leser jeg ikke serier før hele serien er kommet ut slik at jeg slipper å måtte stoppe opp. Glad jeg har flere serier jeg leser samtidig! Så i mars har jeg alle intensjoner om å kose meg med bøker jeg har samlet opp de siste to månedene, og ikke hatt tid til å lese ennå. :)
De siste kveldene når jeg har vært ferdig med dagens porsjon lekser, har jeg begynt å se på McLeod's Døtre igjen. For de som ikke har sett denne serien, så kan jeg anbefale den. Særlig hvis du liker australske serier, og ikke har noe imot gårdsbruk. ;) Det er 8 sesonger i denne serien, og slutten en av de bedre jeg har sett. (og jeg har sett mange serier fra begynnelse til slutt!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar