Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

mandag 2. mai 2011

Er en stund sia sist ja...

Da var det plutselig noen uker siden siste innlegg, men så har jeg hatt mye å gjøre i denne perioden også... Om to dager begynner vi med tentamen, og her repeteres det til den store gullmedalje. Til og med i dette øyeblikk repeterer jeg samfunnsfag ved å lytte gjennom lydfilene som tilsvarer samfunnsfagboken. Ellers så har jeg sett gjennom hele serien med Punky så snart jeg har hatt litt tid til overs. Dette har inspirert fargevalg på det håndarbeidsprosjektet jeg skal legge ut denne gang :)
Nemlig et sommerlett sengeteppe i beste Punky-stil! Ikke en farge har jeg brukt to ganger, og det passer til en seng på 1,50m x 2m. Min seng er jo bare 1,20m x 2m, men da får det henge litt ut over kanten :) Det er jo litt fint det også da :)
Ellers har det jo vært påske i løpet av denne tiden. Må ærlig talt innrømme at denne påsken mest ble tilbrakt innendørs med gode filmer i bakgrunnen mens jeg strikket på sengeteppet mitt. Etter dette var ferdig fant jeg frem et halvferdig hakke-prosjekt (som dere såvidt kan skimte over venstre Nemo-tøffel på døren) som jeg nå har planer om å få litt mer ferdig. Til høsten trenger jeg et tykkere sengeteppe igjen, så da er det bare å henge i og hakke da. Jeg var også så desperat etter neste bok i "Den Sorte Dolks Brorskap" at jeg endte opp med å bestille den på engelsk. Heldigvis var alle navn de samme, så jeg slapp å gjette meg frem til hvem den eller den personen kunne være. Hentet boken i posten Askeonsdag, og Skjærtorsdag var den utlest :( Hva skal jeg nå lese til neste bok kommer ut? Dette er grunnen til at jeg som regel ikke gidder å lese serier før alle bøkene er kommet ut. Da slipper man i allefall å gå og vente på bok etter bok...
Som dere kan se står det flere halvferdige prosjekt i plastlommene på døren, og planen er jo at alt skal bli ferdig med tid og stunder. Jeg må bare sjonglere med dem til de sakte og sikkert tar form og endelig kan takes i bruk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar