Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

mandag 28. november 2011

1. søndag i advent er over...

...og julekalenderen min ble ferdig til 1.desember :)


Jeg lagde bare 23 poser siden jeg har en julestrømpe til julaften morgen. Da trenger man jo ikke en pose i tillegg ;)
Jeg synes det gikk fort å lage disse posene egentlig. Var jeg flittig fikk jeg strikket 2,5 poser for dag, men det ble en del dager uten kalenderstrikking også. Skulle jo lage julegaver også ;p

Nå skal jeg bare strikke 2 par lester til, så er jeg ferdig med julegaver for i år :) Så tidlig har jeg vel aldri vært ferdig før, tror jeg... Til og med gave til mine foreldre har jeg fått kjøpt inn! De bruker å være de siste jeg finner noe til.

Jeg sitter her og hører på god gammel julemusikk i dette øyeblikket, og jeg kan ikke annet enn å glede meg til adventstiden :) Når jeg nå er ferdig med alle julegaver, skal jeg nemlig ta fatt på hakkingen igjen :) Nå er det bare 7 nøster som gjenstår før sengeteppet er ferdig, og jeg kan starte opp et nytt hakkeprosjekt ;) Jeg har bestemt at det blir ikke noe annet hakkeprosjekt før dette er ferdig!






Kanskje jeg klarer å nå målet mitt, slik at dette bare blir et 5-års prosjekt, og ikke et 10-års prosjekt slik min mor trodde i 2006 ;p hehehe

Nå skal jeg derimot avslutte skrivingen for i kveld, og heller sette meg til å strikke ferdig bursdagsgaven som min mor skal få i morgen :)

Jeg ønsker meg masse, MASSE snø, og håper alle får en kjempefin adventstid :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar