Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

tirsdag 10. januar 2012

Jula over, og nytt år foran oss.

Ja, da var jula og 2011 over. 51 uker igjen av 2012 ;) Jeg må skynde meg å lage neste års gaver ;p hehehe...
Nei, jeg lar det nok bero noen måneder til, selv om det skal sies at jeg allerede har tenkt ut hva alle med bil skal få til neste år ;)

Jeg er meget fornøyd med de gavene jeg fikk til jul i år. Deriblant var det støvsuger, toastjern, 2 lavalamper, lilla sparegris, dragefigur, 2 hvitvinflasker, 1 flaske amarula, lampe formet som en munn, Xmas-bokstaver, 6 heklenøster, sort pelspledd, vinflaskepose, 2 brikker, juleornament, penger, hmmm... var det ikke mer??? Jo, sokker, kalender for 2012, årsplanlegger, magneter, muffinsform og isbitformer :) Mer kommer jeg ikke på i farten...

Selv fikk jeg god respons på de gavene jeg ga vekk :) Slike ting som:

Smygard-pulsvantene til nevøen min

Firkanttøfler til 2 nieser

Bosnia-tøfler til en niese

Rockstar-lester til en nevø

Bosnia lester til min nevø's kjæreste

Volkswagen-lester til en kompis

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar