Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

søndag 3. juni 2012

Og nå er fossen fri og vill...

...en mektig strøm... tra la la la...

Sitter her og hører på Duett med Elisabeth Andreassen og Jan Werner. Må si at det er en skikkelig vårsang, selv om sommeren har begynt på sitt inntog. Til og med her i Nord-Norge ;)

Siden sist har jeg vært ute med skadet hånd (Det er farlig å danse swing! Bare så dere vet det!), så jeg har ikke fått gjort så mye håndarbeid. Det er nesten en mnd siden jeg begynte å kunne gjøre håndarbeid igjen, og det siste jeg har begynt på er putetrekk med trollunger :) Gleder meg som en unge til det er ferdig :)

Noe har jeg jo fått laget disse siste månedene, deriblant:
Is-Skrapevott

Is-skrapevotter

Katteskjerf

Lange grytekluter

Lommetøfler til meg selv med fór.

Lommetøfler

Lyngen-Votter (Dame)

Kjærestevotter til Anja og Kim

Pjona lester til min mor

Pulsvanter

Bellas Twilight-Votter til Sandra


Så noe har jeg jo fått laget, men ikke på langt nær så mye som jeg har villet... Det kunne vel kanskje vært en idé å sjekke om jeg har lagt ut noen av disse bildene før i år, men det er ihvertfall alt som er blitt produsert etter jul. ;)

Nå som sommeren nesten er over oss igjen, gleder jeg meg bare til de solfylte dagene når jeg kan sitte ute og fylle opp på D-vitaminer med bundingen i fanget og en en god lydbok på ørene ;) Jeg var ute og raket i går, så nå er plassen min klar. Det er bare solen og tiden til det som mangler. ;)

Men nå som bloggen er oppdatert, skal jeg rett og slett avslutte og gå tilbake til putetrekket mitt :)


Håper dere har en fin og kreativ søndag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar