Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

tirsdag 28. august 2012

Endelig! :)

Kunne jeg reservere neste bok i Fallen Angels-serien jeg leser, av J.R.Ward. :) Det er så trasig å gå og vente på neste bok i en serie, men nå ser jeg altså lyset i det fjerne :) Jeg må bare vente til 25 september, så blir alt bra igjen ;) hehehe (Denne kommer i posten neste mnd :)

Sommeren i år kom og gikk uten noen større hendelser. Vi hadde besøk av den ene nevøen min i ei ukes tid til søster mi med familie kom og måtte ha gjesterommet. Da måtte nevøen min flytte inn i campinvogna hos faren sin, så han sto ikke uten husrom mens han var nordpå ;) Det har jo regnet noen kraftig i sommer, og noen dager etter søster mi og de kom hjem ble jeg og min svigerbror sengeliggende på hver vår kant. Det var e-coli i vannet, og siden vi var de store vannslukerne her i huset, var det vi som fikk det. Han ble bra etter 4-5 dager, jeg var helt bra etter 10 dager. Akkurat tidsnok til å ta imot venninnen min som kom hit pga bursdagen min ;) Det var flaks det :)

Til bursdagen min i år fikk jeg pepper... :( Jeg trodde jeg slapp unna, men venninna mi hadde teipet fast pepper i bursdagskortet, og brodern ga meg peppersaus :p Bortsett fra det fikk jeg 1 flaske hvitvin med gullflak i, 2 flasker hvitvin uten gullflak i, ei cognac-flaske, ei Shannon's flaske, ei øl flaske med dødningehode, et svært øl-glass med apekatt, en kjempegod parfyme i ei skikkelig stilig flaske, 3 bilderammer i smijern som henger fast under hverandre, 2 porselenskopper med nisser på hanken, blender, penger og nøkkelring-kroker. Det ble mange flasker i år, men da har jeg nå ei stund utover da ;p

Det har ikke blitt så mye håndarbeid siden det har vært så mye folk her, men litt har jeg da fått laget :)

(Jeg prøver å få lagt inn bilder her, men det fungerer ikke!!!! Dere får gå i hekle- og strikkealbumene å se istedenfor. Hvis jeg får lagt ut bilder av ting der da...)

Det jeg har laget er en kurv, et par babytøfler, en babysmikke med smokk-feste, ei lyslykt og ei posekatt. Når jeg tenker med om så er vel alle disse tingene heklet, så ingen nye ting i strikkealbumet denne gang ;) Men nå skal jeg tilbake til heklekroken og det prosjektet jeg holder på med nå ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar