Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

lørdag 8. september 2012

Noe så irriterende!!!!

Ok. Så jeg får ikke til å legge ut bilder her lengre... Andre som har problem med dette eller? Jeg har laget flere hekleprodukter som jeg er litt stolt av å ha fått til, og så kan jeg ikke dele dem!!! Arrrgh!
Jeg skal prøve en gang til, men om det ikke går, så vet jeg ikke om jeg blir å holde denne bloggen lenger...
 Men se! Jeg fikk til :) Yey! Jeg måtte nesten prøve meg på et par baby-tøfler til en kompis som ble pappa for noen måneder siden. Ikke de vakreste, men som sagt er det første forsøk så...
 Denne egyptiske grytekluten er dobbelstrikket. Motivet er Horus' Eye, og jeg holder på med en make til den med et annet egyptisk motiv :)
 Det har vært lyslykt-feber på facebook i sommer, og til slutt ble jeg også bitt av basillen. Jeg måtte bare prøve, og ble ganske så fornøyd om jeg skal si det selv :)
 Etter jeg heklet filleryen i fjor høst hadde jeg ennå 2 dynetrekk igjen, og dette er det jeg endte opp å bruke de til :) En kurv som jeg kan ha halvferdige håndarbeidsprosjekter i ;)
 Dette er en Pottie Peeker jeg tilfeldigvis kom over på nett et sted. Den var bare så tøff at jeg måtte prøve å lage en selv, og dette er resultatet :) Jeg ble kjempefornøyd med den :)
 Det er alltid kjekt å ha en plass å oppbevare plastposer, og når denne katten kan oppbevare dem i skjørtet er det enda bedre :) Den er bare for blanke poser, så jeg må vel tenke ut noe annet til plastnettene :)
 Dette putetrekket er det noen år siden jeg heklet, men det har ligget i skuffen helt fram til nå. Jeg hadde heklet 2 stk, men det andre ga jeg bort i bursdagsgave til en venninne for 3-4 år siden.
En smikke med feste for smokker må nå vel være greit å få? Jeg husker ikke hvor jeg fant oppskriften, men da jeg hadde opprydning i mønstrene på datan kom jeg over denne og fant ut at DEN skulle jeg lage i baby-gave :)  Morsomt og kjapt å hekle :)

Vel, da ser det ut som jeg blir å fortsette bloggen min da :) Noe som er bra, for jeg vet ikke om jeg ville orket å opprette en ny blogg og lagt ut alle bildene på nytt igjen! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar