Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

mandag 10. desember 2012

10.Desember


Nå er det bare 14 dager til julaften, og jeg begynner å bli stresset!!! Jeg fikk ferdig 2 julegaver idag, men det er ennå en del igjen :-s Huff! Jeg som liksom trodde jeg skulle slippe unna dette i år! Neppe det! :p
Det jeg fikk ferdig i dag var:
 Pose til EyePadsene
 Og tova tøfler til en niese.
Siden disse skal sendes sørover, så måtte jeg få de unna først. Men det er ennå mange gaver til de nærmest som er langt fra ferdige...

I kalendrene i dag fikk jeg:
En rød dorull fra foreldrene mine, og mer kaffe og kakao fra venninnen min.

I morgen kommer det forhåpentligvis flere håndarbeidsbilder, for nå må jeg virkelig bare hive meg rundt og få det ferdig! ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar