Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

tirsdag 11. desember 2012

11.Desember


Dagen idag har gått tregt! Jeg sov dårlig i natt, så nå går jeg egentlig bare og venter på at kvelden skal komme slik at jeg kan legge meg og sove :)

I kalendrene mine i dag fikk jeg:

Jeg har strikket ferdig en vaskeklut i dag, men ellers ble resten av dagen borte i telefonsamtaler, og diverse forstyrrelser. Så planen om å få unna en masse håndarbeid forsvant ut vinduet, kan man vel si...

I morgen er det shopping som står på dagsordenen, så da får jeg vel heller ikke gjort noe særlig. Får se om jeg kanskje bare kjøper noe til de som jeg ikke har rukket å lage noe til ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar