Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

torsdag 13. desember 2012

12.Desember (igår)


Så, dagen gikk bort i shopping, og når jeg kom hjem utpå kvelden var jeg helt ferdig! Stekte meg en Grandiosa mens jeg tente opp i ovnen og prøvde å holde meg våken til pizzaen var ferdig. Etter jeg hadde spist, ballet jeg meg inn i ei dyne mens jeg ventet på at det skulle bli varmt i huset, og der sovnet jeg. Derfor ble det ingen oppdatering her i bloggen før nå i dag... Beklager!

I kalenderpakkene i går fikk jeg:
Smykke fra mine foreldre, og neglelakk fra bestevenninnen min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar