Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

torsdag 13. desember 2012

13.Desember og Lucia :)




I dag er da Lucia-Dagen. For de som er interesserte i å lese om denne dagen og om hvem Lucia var, så legger jeg noen linker nederst på dagens blogg ;)

I kalendrene mine i dag fikk jeg:
Et håndkle fra bestevenninnen min, og netting-armkleder med snøring fra mine foreldre :)

Ellers så er det den store pakke pakker og se hvem som mangler dagen, her i huset. Som sagt var jeg på shopping i går, og da fikk jeg kjøpt disse småtingene som jeg har planer om å legge ved i julgavene som skal sendes sørover i morgen ;)
 Med andre ord så er EyePadsene klare :)

Og Nisse konfektskålene klare :)

Ellers så har jeg lett tulling etter cognac-kuler og juleskum i denne lille bygda våres, men ikke på en eneste sjappe er de å oppdrive :( Og så jeg som skulle legge de i et par gaver. Jaja, skal på en snartur til butikkene på Andselv i morgen, så får se om jeg kanskje finner det der da...  :)


Den Hellige Lucia
Luciadagen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar