Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

fredag 14. desember 2012

14.Desember


Nå er det bare 10 dager igjen til jul :) Jeg gleder meg noe sinnsykt! Samtidig som jeg gruer meg til de neste 9 dagene! Jeg har ennå 6 ting jeg må strikke/hekle ferdig. Det kommer til å bli skikkelig stress!! Huff! Jaja, selvgjort er velgjort. :p

I dagens kalendere fikk jeg:
Bamse fra mine foreldre, og sminkefjerner fra Sandra.

I går kveld strikket jeg et skjerf av skjerfgarn, og nå har jeg ingen idè om hvordan jeg skal felle det av... Sånn sett er det et teit garn! :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar