Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

søndag 16. desember 2012

15.Desember


Så dagen ble tilbrakt i sengen, etter en meget sen natt. Lå bare å så på koselige julefilmer, snakket i tlf, og grudde meg til å ta fatt på vottene i kontstrikk igjen... Huff! Jeg valgte virkelig galt mønster til dette settet med votter og lue. Tøflene gikk fort å strikke (men så var ikke de i kontstrikk heller!), men halvveis gjennom luen ble jeg gørrlei hele mønsteret :s Pluss at jeg må hekle 10 Hexagon-lapper, 2 såler, 4 poser, montere, feste tråder... Denne uken blir virkelig stress! Tror kanskje at det eneste koselige blir å åpne kalenderpakkene...

Sjokolade fra Sandra, og en magisk Emily the Strange-nøkkelring fra foreldrene mine. Stilte den 2 spørsmål og fikk meget positive svar ;) Om de var så vettige derimot...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar