Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

mandag 17. desember 2012

17.Desember


 

I dag er det mildvær... :( Tenk om kakelinna kommer, og all snøen regner bort! For et mareritt da! Nei, nei, nei, Det må komme MASSE snø den siste uka nå :) x c";) x Jeg krysser fingrene for det ihvertfall :) Hvis jeg må ut og måke blir det bare den siste innspurten på treningen før jul ;)

I kalendrene i dag fikk jeg:
Trysil-sokker fra Sandra, og strømper fra foreldrene mine :) Jeg måtte le da jeg åpnet og så hva som befant seg i begge pakkene :)

Jeg er endelig ferdig med den andre votten, og den ble mye penere enn det første forsøket mitt på votter med kontemønster, som dere ser til venstre ;) Nå fikk jeg til både tommel og alt, så det er nesten så jeg gleder meg til å ta fatt på den første, rekke den opp, og strikke den på nytt. (Men bare nesten!) Dette vil ikke bli gjort før i morgen, for i kveld skal jeg hekle litt ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar