Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

tirsdag 18. desember 2012

18.Desember


I dag har jeg ikke fått gjort så mye som jeg burde... Jeg har tatt permanent på min mor, stusset håret hennes og bakt litt boller. Men av håndarbeid har jeg bare fått rekket opp den første votten i kontstrikk ned til tommelen, og begynt å strikke den ferdig for andre gang. I går kveld begynte jeg å hekle noen lapper, og slik ser de ut:
Jeg har heklet 5 av disse, så nå mangler jeg bare en slik og to andre lapper. Satser på at jeg får gjort det prosjektet ferdig i morgen. Det som kommer til å ta tid er montering og trådfesting, men skal nok få det unna i tide ;)

I kalenderne i dag fikk jeg:
Ansiktsmasker fra Sandra, og blødende lys fra mine foreldre :) Slike fikk jeg av en venninne til jul i fjor, og de renner skikkelig! (Tips til de som liker slike rennende lys; de er å finne på www.DragensHule.no ). 

Jeg skulle egentlig fått gjort mer i kveld, men kjenner senga roper på meg, så da tar jeg heller en tidlig kveld og tidlig opp i morgen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar