Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

torsdag 20. desember 2012

20.Desember


Dette har bare vært en helt herlig dag :)

Først åpnet jeg kalendrene mine:
 Der fikk jeg Nøkkelring med laser-motiv fra mine foreldre, og Sjokoladeklubber fra Sandra :)
(Motivet på nøkkelringen kan beskues bedre her: http://www.dragenshule.no/shop_item.cfm?id=4928&path=598,360 )

 Så gjorde jeg ferdig Dorull-musene mine, og pyntet litt opp på vaskerommet :)

Så gjorde jeg ferdig snurreskjerfet som dama til brodern skal få :)

Og så har jeg fått strikket masse på den andre votten i kontstrikk, så nå er det bare felling og tommel igjen :)
Jeg har heklet såler, så bare de blir ferdig montert, skal dere få se bilde av tøflene som min mor skal få ;)

I kveld var jeg hos venninnen min som jeg bruker å gjøre håndarbeid sammen med, og der lagde vi 2 pizza, drakk vin/øl, strikket, så på bilder og videoer fra Lady GaGa konserten hun og datteren var på tidligere i desember, og slarvet i flere timer :) Det var venninnen min som viste meg dagens julevideo ;) 
En kjempekoselig kveld med en god venn :)

Nå skal jeg hive meg rundt og få strikket ferdig votten, så har jeg bare tommelen igjen til i morgen ;) 
God natt og sov godt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar