Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

fredag 21. desember 2012

21.Desember er en herlig dag! :)

 

Som overskriften sier, så er dette en HERLIG DAG!!! :)
Jeg er ferdig med julegavene! Alle sammen! :) Jeg endte riktignok opp med å kjøpe 2 av de, men jeg har også laget ferdig 2 ;)

Den første ble ferdig kl 03.04 i natt, og resultatet ble slik:
ENDELIG! er jeg ferdig med vottene i Kontstrikk :) Nå kan jeg legge vekk alle tanker om kontstrikk en stund, for jeg fant ut at dette var en mektig kjedelig måte å strikke på... Jeg ble ihvertfall gørrlei lenge før jeg var ferdig :p

Den andre gaven jeg har fått gjort ferdig er til min mor :) Kanskje noen av dere har sett bildet av lappene jeg la ut for et par dager siden? Nå er de ferdig heklet, sydd for, og montert :) Jeg har til og med fått pakket de inn ;)
Tenk at slike lapper, kan bli til tøfler som dette:
Jeg håper bare hun liker de... Hun har jo ønsket seg slike siden jeg heklet slike til en venninne for et par år siden...

I kalendrene mine i dag fikk jeg:
Segl- og lakksett fra mine foreldre, og en 40 cm rundpinne nr 7 fra bestevenninnen min :)

Nå som julegavene er unnagjort kan jeg endelig få tatt den skikkelige julevasken, pyntet ferdig og bare rett og slett nyte siste rest av førjulstiden ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar