Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

lørdag 22. desember 2012

22.Desember :) Bittelille Julaften er her :D




Da var vi kommet helt til bittelille julaften :) Og jeg er nesten ferdig med alt!!! I morgen kan jeg altså bare kose meg hele dagen :) Så herlig! 

I morges var det 2 forholdsvis store pakker som ventet meg i kalendrene :) Jeg var ikke sen om å pakke de opp, og inni fant jeg:
22.desember gaver

Emily the Strange veske i kalenderen fra mine foreldre, og et lite kakefat og glassbrikker i kalenderen fra venninnen min :) 

Så snart pakkene var pakket opp, sto jeg opp og ordnet meg for å dra på en siste handletur før jul. Fant noe småtterier som jeg kan pakke inn ilag med Isskrape-votten til min far, og en hvitvin jeg aldri har smakt før. (Det kan bli interessant...;) ) Pluss at min mor hadde kjøpt galt filter til støvsugeren, så det måtte byttes på butikken.

Etter at handleturen var overstått, lekte jeg litt nisse :) Var ikke sikker på om venninnen min var tenkt seg til bygda før julaften, så da stakk jeg innom henne med gaven. Og tenk så fikk jeg en gave igjen, og den er kjempetung! (Er så nysgjerrig på hva det kan være!!!)

Så var det hjem for å hive ut matter, støvsuge, legge på de røde julemattene, pynte ferdig, få besøk av 2 brødre og dama til den ene, ta imot en kompis som også lekte julenisse for seg selv, søsteren og søskenbarnet, varte opp med selvbakte julekaker og kaffe fra kalenderen, lage pizza, og så endelig logge meg på nett for å skrive litt i bloggen her ;)

Så idag har det virkelig gått i ett her. Kjenner at jeg er sliten og trøtt, men vurderer å sette på en eller annen film... Det er litt for tidlig å legge seg nå ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar