Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

søndag 23. desember 2012

23.Desember. Lillejulaften!



Da var vi nesten der! Nesten kommet til den store kvelden :) Og nå begynner jeg å glede meg! :)
Ribba har vært i ovnen i maaaange timer allerede, og det dufter direkte herlig! :) Tidligere idag hadde jeg ingen julestemning i det hele tatt, men nå kjenner jeg at den begynner å komme krypende. Sakte men sikkert! Nå venter jeg bare på Grevinnen og Hovmesteren, så er det jul! :)

I dag har jeg hatt en skikkelig spa-dag med ansiktsmaske, og gode greier :) Det er så herlig med slike MEG-dager innimellom, og lillejulaften er en av disse dagene :) Neglelakken er også på plass som dere ser, men jeg ble ikke fornøyd med høyrehånda... Så da spørs det vel om jeg ikke må fjerne neglelakken der og legge den på nytt ;)

I sted var mellomste bror min innom med julegaver til i morgen. Datteren var også med, og hun hadde med seg kattungen sin :) Et herlig lite nøste som ikke har tid til å sitte i ro, men utforsket og sprang rundt hele tiden :) Juletreet vårt er av det ekte slaget, så det var ganske interessant, men det stakk i snuten når hun kom for nært :) Tequila Sunrise er navnet, og hun er såvidt 2 måneder :)

Åh! Skrivepause!! Nå er det Grevinnen og Hovmesteren!!! :)

Ah... NÅ er det jul! :) Altså, mens brodern og datteren var her, og mens de var her kom halvsøsteren til min niese. (En av mine "fille-nieser" ;) ) Hun og typen var bare en snartur innom med yngste sønnen på litt over ett år, så plutselig var det to små å passe på :) Varm vedovn, lang trapp, ferdigpyntet juletre, åpne dører, kakefat på bordet... Det var mange interessante og farlige ting ;) Jeg fikk nå heldigvis avlevert nest siste pakken i.o.m at de kom innom. Da venter jeg bare på at et vennepar skal komme innom i morgen, så er alle gaver avlevert i år :) Inntil da kommer jeg til å ha en følelse av at det er noe som ikke er gjort, noe som er glemt.

I kalendrene i dag fikk jeg:

En kopp som matcher kakefatet jeg fikk i går fra min venninne, og et Emily the Strange blad fra mine foreldre. (Så langt har det vært skuffende lite drager i denne adventspakken fra Dragens Hule... Jeg har aldri lest EtS, og kommer aldri til å gjøre det heller!)

I dag har jeg festet trådene på den siste gaven som må pakkes til i morgen:
Jeg håper bare mottaker blir fornøyd, og at det passer. Det er jo bestandig det store spørsmålet. Dette var noe brodern bestilte hos meg, så pakken skal være fra ham.

Men nå skal jeg gå og se hvordan det går med ribba, kose meg med Die Hard 2 på TV2 Zebra, og henge strømpen på dørhåndtaket ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar