Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

søndag 2. desember 2012

2.Desember alt...



...og første søndag i advent er det blitt :) I kveld skal jeg tenne på det første adventslyset jeg faktisk husket på å kjøpe i år :) Så i kveld skal det brenne i 2 lys. Både kalenderlyset OG adventslyset :) Så egentlig har jeg 3 kalendere i år ;) I kalenderen fra bestevenninnen min fikk jeg Holliday-dip og intim-servietter. Fra mine foreldre fikk jeg et skikkelig søtt Drage-Egg :)



I går ble noen flere julegaver til :) Jeg hev 3 nisse-konfektskåler og ett par tøfler fra kofferten i vaskemaskinen, og slik ble resultatet:

 En Rødnisse, en Blånisse og Grånissen fra havet ;) Inspirert av "Jul På Månetoppen".

Og ett par tova tøfler :)

I dag er det grantenning i sentrum, men jeg tror jeg bare skal kose meg inne med en varm kopp kakao, julefilmer og mer håndarbeid ;)


God første søndag i advent til dere alle! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar