Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

onsdag 5. desember 2012

5.Desember og Sandnøtter



I dag har jeg bakt Sandnøtter :) Jeg er jo ikke akkurat kjent for å bake noe særlig, men i år har jeg jo faktisk bakt 3 dager på rad! :) Og i morgen har jeg også planer om å bake noe. Jeg fant ut at jeg har jo ikke noen sprøyte for å lage disse Sukkerkakebiskivene med, så de utgår vel i år...


I dagens julekalendere fikk jeg:
En nydelig hårklipe fra bestevenninnen min, og Death Mints fra sjølingan :)

Siden i går har jeg strikket ferdig EyePadsene (Fikk for lite garn til de 4 siste), begynt å hekle pose til disse Padsene, og begynt å strikke en vaskeklut som kan gjøre opp for de Padsene som mangler ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar