Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

torsdag 6. desember 2012

6.Desember ble også en bakedag, gitt :)





Her i huset bakes det hver dag denne uken, og det er litt koselig :) I dag har Kokosmakroner og Sjakkruter funnet veien fra kokeboken til kakeboksene.

Kokosmakronene fløt litt utover, men smaken ble prima :) 

I julekalendrene mine fikk jeg Tamponger fra bestevenninnen min, og Kortstokk fra mine foreldre :)
Tampongene kom som bestilt, og Alchemy-stokken er mye finere den tradisjonelle kortstokken. Og vet dere hva det beste er? Denne kortstokken er annerledes fra den Alchemy-stokken jeg har fra før ;)

Så mye håndarbeid er det ikke blitt siden jeg oppdaget at jeg hadde strikket feil på vaskekluten, så jeg nå må rekke opp :( Når slikt skjer har jeg det med å legge vekk prosjektet til lysten på å fortsette kommer tilbake, men denne gangen skal jeg rekke opp og få det overstått ganske kjapt! Skal bare lage pizza og spise først ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar