Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

lørdag 8. desember 2012

8.Desember



I går endte jeg opp med å se hele fjerde sesong av True Blood, og den sluttet så teit at nå MÅ jeg jo bare se 5.sesong også :p 

Dagen i dag har gått skikkelig fort :) Min mor vekket meg med spørsmål om jeg ville være med på laupar-tur, og det sa jeg såklart ikke nei til ;) Først var vi på MålselvSenteret på Andslimoen, hvor jeg selvfølgelig bare MÅTTE kjøpe litt garn ;) Så nå skal jeg vel strikke litt flere gaver til jul tenker jeg ;) Et par julegaver fikk jeg også kjøpt, så nå er jeg snart i mål med gavene for i år :) 

Etter shoppingen dro vi til min yngste bror, hvor jeg faktisk husket på å knipse et bilde av maleriet jeg lagde til ham for flere år siden:
Opprinnelig var det ikke til ham, men han ville så gjerne ha det, så da fikk han det da :)

På tur hjem igjen stoppet vi på Rundhaugen, hvor jeg fikk knipset bilder av snøskulpturene som ble laget til forrige helg da det var Rundhaug-Martnad :) 








De er virkelig et syn der de står :)  Det nederste bildet er av snø-alteret, hvor et par giftet seg forrige fredag :) Etter det jeg ble fortalt, så hadde bruden en kortermet kjole på seg! Brrrr, sier jeg bare! Det var tross alt 14-16 minus den dagen! :-s 

I dagens adventskalendere fikk jeg:
Smykke fra mine foreldre, og lilla, metallic neglelakk fra Sandra :) Den er noe mørkere og mer "sparkling" enn den jeg fikk fra mine foreldre i går ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar