Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

søndag 9. desember 2012

9.Desember og House


Idag er en skikkelig slapp dag egentlig. Jeg har alltids strikket en og en halv tøffel, men det ble jeg så trøtt av at jeg måtte bare gi meg med det. Nå ligger jeg bare her og ser på andre sesong av House MD :)
Tenk om leger hadde vært slik som ham! Hvis ikke folk har legeskrekk fra før... hehe :) Huff.

I kalenderen idag fikk jeg:
Garn fra bestevenninnen min, og en kjempesøt sparebøsse fra foreldrene mine :)

Jeg hadde jo liksom planer om å prøve meg på Krumkaker også denne adventen da jeg baker så mye, men det "slipper" jeg. Min mor tok seg av den saken i går, så nå er det kun risbollene igjen, men de lager jeg ikke før nærmere jul ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar