Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

tirsdag 25. desember 2012



GOD JUL!!! :) 

Dagen i dag har gått i ett, så jeg har ikke hatt tid til å skrive i bloggen min før nå :) Jeg er glad julaften er over, slik at man nå kan lene seg tilbake og bare nyte resten av romjulen ;)

Allerede kl 07.00 var jeg våken og åpnet de siste kalenderpakkene :) I dag fikk jeg:
24.desember gaver
En drage fra mine foreldre, og en "julestrømpe" fra bestevenninnen min :)

Tradisjonen tro har jeg hver julaften en julestrømpe, og i år var innholdet noe endret fra tidligere år. Dette året var det ingenting som var spiselig i strømpen, ikke engang mandariner! Men derimot fikk jeg:
Julestrømpe 2012
200,- , 2 par Trysil-sokker, og enda en drage! :) Jeg som i går var skuffet over at det var så få drager i kalenderpakkene fra mine foreldre i.o.m at de ble bestilt fra Dragens Hule, fikk plutselig 2 på rappen :) Snakk om flott overraskelse :D 

Gradestokken har vist -27 hele dagen her hos oss, så jeg er glad for at vi ikke hadde noe som måtte gjøres ute. Jeg har fått med meg nesten alle de gode juleprogrammene, og dagen har vært super! :) Bortsett fra meg og mine foreldre, så var yngste bror min og dama hans her, i tillegg til min mellomste bror og sønnen hans. Trygt å si at det var mange pakker under treet! ;)
Juletreet 2012

Middagen besto som vanlig av ribbe, sossiser, røkt julepølse, medisterpølse, medisterkaker, sur- og rødkål, fersk agurk og tomat, kokte poteter, tyttebærsyltetøy, brunsaus og sjy. 
Middagsbordet

Etter middagen inntok man yderst lite dessert som besto av riskrem, is og gele. Alt ettersom hva hvert individ følte for å ete ;) Og så kunne man slappe av et par timer til nyhetene var ferdig. Nå var det pakkene som sto for tur:
Julegaver 2012
Årets fangst ser dere her. Det er en strikket hals, ekstern hardisk, lydboken Camilla Läckberg; "Havfruen", Saltsteinslampe fra Himalaya, 2 hvitvinsflasker, Naomi Campbell-parfyme, et maleri, en dragekalender, manikyrsett, Buddha-statue, fleecepledd med armer, boken C.S.Lewis; "The boy and his horse", Uglesparebøsse med en krone og flaskekork inni, Julepynt, PS2 spill, skjorte, boken "100 oppskrifter på pannekaker, omelett og suffleer", et skilt med vakre ord om vennskap, gavekort til cdon.com (som jeg allerede har brukt opp ;) ), øredobber, duftlys og en meget velduftende såpe, +++. Mer enn nok med andre ord ;) 

Etter gavene var det tid for kaker:
Kaker
Datteren til min mellomste bror og moren til deres felles barn kom innom en tur til kakene, og de ble jo også sittende en stund :) 

Etter at besøket var dratt, skulle man gjøre unna en del telefonsamtaler. Alt i alt en koselig dag, men jeg kjenner jeg er sliten :) 
For øyeblikket får gaver bare være gaver, for nå er det natta. Men i morgen! I morgen skal jeg pakke gavene ut av posene, og ta en skikkelig titt på alt og finne ut hvor man skal plassere alt... ;)

God natt alle sammen, og en riktig god jul!!! :) <3 :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar