Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

lørdag 1. desember 2012

Nå er julen her... Snart ;)


I dag er det da altså 1.desember, og adventen er begynt :) O glede!!! :) I år som i fjor har jeg 2 julekalendere, en fra mine foreldre og en fra bestevenninnen min. Pakkene fra mine foreldre kommer alle fra Dragens Hule, og det er jeg som har bestilt de, men jeg aner ikke hva jeg får hver dag. Man kunne bestille en adventspakke med 24 overraskelser i, så da gjorde jeg det. Min mor klagde jo over at hun ikke visste hva hun skulle kjøpe og legge i kalenderen, så da løste jo det seg på beste måte ;)



I dag den 1.desember fikk jeg Tarot-kort med motiver av Victoria Francès fra mine foreldre, og en julekos-skål fra bestevenninnen min :) En perfekt start på adventen med andre ord :) I år lagde jeg kalender til yngste niesen min også. Selv om hun er 18 år, så er hun ikke for gammel til det hun heller ;) Hun ble så overrasket og glad da jeg overleverte gavene, og det var godt å se :)

Ellers så strikker jeg på masse EyePads for tiden. Nå har jeg bare 19 stk igjen å strikke, og jeg skal være så glad når jeg er ferdig!!! Så langt har jeg strikket 61 stk, og et skal bli 5 sett til slutt. 8 par i hvert. Så når jeg er ferdig å strikke så må jeg sette igang med heklingen av fine poser til EyePadsene ;) Det tror jeg vil bli en kjærkommen avveksling fra å strikke på disse små lappene :p


Jeg har nylig vært en tur i trøndelag og besøkt søsteren min og de. Der satt jeg heller ikke uvirksom, og det siste prosjektet jeg begynte på der, var et par pjona ridevotter av restegarn. Jeg kjøpte jo en god del garn der nede, og jeg gjorde som dere ser mitt beste for å få brukt opp mesteparten ;)


Slik så kofferten ut da jeg dro hjem for en uke siden. Her er det tøfler, votter, luer, nisse-konfektskåler og mere til. Jeg som trodde jeg skulle få bedre plass i kofferten på tur hjem siden jeg hadde brukt opp det garnet jeg hadde med nedover... Det funket heller dårlig når jeg kjøpte og lagde så mye hos søsteren min ;p hehe :)

Jeg håper dere alle får en fin adventstid framover, så skal jeg være flittig med oppdateringen utover etterhvert som jeg åpner adventsgavene ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar