Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

tirsdag 1. januar 2013

Godt Nyttår! :)


I går var det nyttårsaften, og enda et år har passert. Jeg synes ikke det er lenge siden sist det var rakettoppskyting og lykkeønskninger for det nye året. Hvor blir tiden av?
Jeg er spent på hva det nye året vil bringe, og ser fram mot det med forventning! :)
Det klør i fingrene etter å begynne å lage noe igjen, men jeg vet ikke riktig hva det skal være...

Jeg sa jo alltids at jeg skulle ta en pause fra alt som heter håndarbeid i julen, men jeg klarte ikke helt å la være ;) Jeg har strikket et snurreskjerf til:
(Siden det er helt likt det andre så bruker jeg bare samme bildet.)

Og så har jeg heklet en pose til EyePads, og gjort ferdig vaskekluten:
Jeg har med andre ord ikke gjort så mye, men litt er det blitt ;)
Og for de av dere som har lyst til å lage slike EyePads:

Jeg strikket de på pinnenr.3 med vanlig bomullsgarn. De kan vaskes på 60 grader, og brukes på nytt og på 

nytt 

Jeg la opp 7 masker og strikket 2 pinner rett.


% Øk en maske først og sist på neste pinne, strikk rett tilbake % 

Gjenta % -% til det er 17 masker på pinnen, strikk 11 pinner rett.


§ Fell en maske først på pinnen og en sist på pinnen, strikk rett tilbake § 

Gjenta § - § til du har 7 masker igjen på pinnen, strikk 2 pinner rett, fell av.


Fest trådene godt. 

På vaskekluten la jeg opp 51 masker, og strikket alle rette omganger bare rett, og på vrangen strikket jeg 1 rett, 1 vrang ut pinnen. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar