søndag 3. februar 2013

3 Ufo'er ferdig :)

...men enda flere blir snart laget ;p

De prosjektene som er ferdige er:
Spraglete Snurreskjerf

PomPom-Skjerf

Volvo-Lester til en kompis som har bursdag idag faktisk :)
Jeg fant ut forrige søndag at jeg skulle lage unike lester til han, så da var det fram med ruteblokk og blyant. Og slik ble da resultatet :) 
Han ble glad for lestene, så da er jeg fornøyd :)

Min yngste bror hadde bursdag den 1.februar, og planen er å strikke slike votter til ham i forsinket gave:
Mønsteret fant jeg her: Jorids Mønsterbutikk og hun har mange utrolige mønster :) Hvis dere vil ta en titt i bloggen hennes som absolutt er inspirerende, så er den å finne her: http://muffinmamma.blogspot.no/

Min mellomste bror har bursdag den 15.februar, og siden han har støv på hjernen så tenkte jeg å lage noen hybelkaniner til ham:
Man finner aldri i verden de ekte hybelkaninene hos ham, så da skal jeg lage noen til ham :) hehehe
Hvis noen andre også vil lage slike søte små, så finner dere en engelsk oppskrift her: Dust Bunnies

Min eldste bror har bursdag neste måned, og han har lenge ønsket seg lange strømper. Derfor har jeg planer om å strikke et par til ham med mønsteret "Lykke i Skogen" på de ;)
Jeg må bare gjøre om litt på et mønster til halvstrømper... Han skal jo få Elgvotter også, og jeg tror han vil bli fornøyd med dette motivet på strømpene. Vottene er straks ferdige, så bilde av de vil vel komme i neste blogg ;)

Søsteren min har bursdag i mai, så noe må jeg jo lage til henne også... Har ikke helt bestemt meg for hva det skal bli ennå... Men det blir vel ett eller annet ;)