Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

mandag 4. februar 2013

Elg-Votter unnagjort!

I høst begynte jeg å strikke votter til en av mine onkler, men allerede i oktober gikk han bort og siden er bunningen bare blitt liggende. Nå trengte jeg pinnene til noe annet, så da gjorde jeg like godt vottene helt ferdige istedenfor å sette ufo'en over på andre pinner.


Jeg har funnet ut at min eldste bror skal få de i bursdagsgave. Hvis det er andre som vil lage slike votter, er dette mønsteret:

Jeg husker ikke lengre hvor på nett jeg fant det, så jeg håper ingen tar seg nær av at jeg legger det ut her...

5 kommentarer:

  1. Kjempefint mønster. Med fjelltopper og greier :)
    Kondolerer med onkelen din..

    SvarSlett
  2. Takk.
    Koselig at du titter innom og kommenterer :)

    SvarSlett
  3. Hei. Har strikket disse vottene etter inspirasjon fra deg.
    http://strikkeinger.blogspot.no/2013/12/elgvotter.html

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :)
      Så morsomt! Dine votter ble jo nesten som et negativ til mine, siden fargene er snudd om ;)

      Slett
  4. Så fine! Hvor mange masker legger du opp, og øker du noe? :)

    SvarSlett