Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

lørdag 16. februar 2013

En kjølig lørdag




For noen dager siden kunne jeg fra stuevinduet titte rett ut på 3 elger igjen. En ku med 2 kalver. Jeg var ikke sen om å finne fram fotoapparatet, og hadde en svært så fornøyelig frokost mens jeg tittet på de. Jeg synes riktignok at de begynner å bli litt vel husvarme når de begynner å gnage på rognebær-trærne her ute, men jeg hadde ikke hjerte til å skremme de vekk med det første :)

elg-kalver



Etter at elgene forsvant etter en halvtimes frokost, så kom fuglene til frokost. Ekornet hadde allerede vært og forsynt seg, så nå var det fritt fram for alle meisene og dompappene. (+ noen andre fugler jeg ikke har sett før...)


Min mellomste bror hadde bursdag i går, og han er den av oss som har støv på hjernen! Han påstår at det ikke har vært hybel-kaniner i huset etter at han kjøpte det og flyttet inn, så i bursdagsgave fra meg i går fikk han akkurat det: En hybel-kanin!

Hybel-kanin

Han fikk jo også noen bilder jeg tok på Sankthans-aften, og han var veldig fornøyd med gavene :) 

Ellers så har jeg hakket neste rute på hakkalongen: Strikkemasker

Hakkalong lapp 2

Jeg har begynt på et påskeprosjekt som halvveis skal være en bursdagsgave til bestevenninnen min som har bursdag på påskeaften i år :) Den ene delen som er ferdig er til toving, så den kommer det bilde av senere ;)

Så det er dette jeg jobber med i dag. Påskeprosjektet :) og så er jeg begynt på den tredje lappen i hakkalongen: Vrangmasker  ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar