tirsdag 26. februar 2013

Enda mer ferdig :)

Da har det gått noen dager, og jeg har fått unna enda flere produkter :) Det første som ble ferdig var Marius-Lua str 2 år:

Hun som skal ha dressen og lua vet ikke om at hun får en overraskelse i pakken ;) Jeg har strikket et par lester av siste rest av garnet :)

Som dere sikkert har fått med dere nå, så er jeg med på en hakkalong inne på facebook. Og nå er lapp nr 4 ferdig:

I forrige mnd begynte jeg å produsere Hexipuffs, og nå kan jeg med glede si at jeg er ferdig med hvert et maskesting på disse :) Det tok litt tid da det ble mange tråder å feste etter hvert, men her er de da:

Jeg holder på å strikke den siste Hexipuffen nå, og når den er ferdig blir det vel ett bilde til av de ;)

Jeg la ut et bilde av et prosjekt jeg akkurat var begynt på sist, og nå er jeg kommet litt lengre:
Jeg er ferdig med tovingen og heklingen, så nå er det bare strikking og sying igjen ;) Jeg håper virkelig at jeg får det til slik jeg ser det for meg! :) I så fall skal jeg lage flere, for jeg har bare klippet opp en brøkdel av den lange tovede remsen ;)

I går kveld fikk jeg en gladmelding inne på Trådsnella :) Jeg var en av 4 vinnere på en Småplagg.-konkurranse jeg ikke husket å ha meldt meg på engang :) Jeg meldte meg på med Volvo-lestene jeg strikket i slutten av januar/begynnelsen av februar, og så vant jeg!!! Så nå går jeg bare og venter på en nydelig, garn-imitert vase som kommer i posten :)
Hvor morsomt er det ikke når slikt skjer??? :)