Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

fredag 8. februar 2013

God (H)elg

Her er grunnen til at jeg ikke går tur for tiden:





Dette er bare 2 av de 8-12 elgene vi har rundt husdørene, og på en måte gleder jeg meg til de trekker seg inn i skogen igjen. Det er flotte dyr, men jeg vil ut og gå tur!!! (Jada, jada, jeg har hørt at elgen ikke er farlig, men når de har kalver med seg...!)

Denne uken har jeg ikke gjort så veeeeldig mye håndarbeid. Jeg har strikket ferdig føttene til Marius-heldressen og begynt på den ene armen, jeg holder på å hekle en kurv av strimlet dynetrekk som min mor skal få i morsdagsgave, og jeg er nesten ferdig med første Rocka vott:



Nå var det jo meningen at disse skulle være til min ene bror, men garnet er litt tynt (Senja-garn) så de blir vel bare til meg selv i første omgang. Jeg skal heller få tak i litt tykkere garn og strikke til min bror av. Og til neste jul skal den ene nevøen min også få et par ;) Det skulle visst komme sokke-mønster også til disse, så det kan da hende at det blir sokker i noen julegaver også :) 

Sånn bortsett fra det så fant jeg ut i går at jeg har gått ned i vekt siden mai. Wuhu! :) Det var ikke store forskjellen, men ikke er jeg gått opp og ikke står jeg stille. Bare det utgjør jo en stor forskjell på humøret mitt :) Så kanskje den lille treningen som kneet tillater endelig begynner å gi utslag. Jeg håper nå det ihvertfall :)

Som noen kanskje ser så har jeg lagt til en side som heter "Noveller". Jeg skal prøve å ta opp litt skriving igjen, og håper jeg får lagt ut mer enn bare denne ene novellen jeg skrev som en norsk-oppgave for 4-5 år siden... 

Jeg har denne helgen bare planer om å holde på med håndarbeid, og kose meg skikkelig :) Håper dere alle får en god helg, og se opp for elgen ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar