Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

onsdag 27. februar 2013

SuperMario Hexipuff-Pute ;)



Det er mange som har lurt på hva alle disse hexipuffene skulle brukes til, og her er svaret: En SuperMario-Pute ;) Og det beste er at hvis jeg noen gang føler for å lage den enda større, så er det fullt mulig :)

Jeg har funnet fram en gammel ufo idag, og den er det liksom planen at jeg skal få ferdig i dag. Det er en dobbelstrikket gryteklut som jeg begynte på for flere måneder siden... Sålangt har mønsteret vært ganske ensformig, men om 2 runder forandrer mønsteret seg, og kanskje det da blir litt morsommere å strikke denne ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar