Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

torsdag 21. mars 2013

Da var det nye regimet i gang :)




Mandags morgen var jeg oppe i otta igjen. (Det er visst blitt en vane det der :) ) Og etter frokost satt jeg egentlig bare å ventet på at butikken skulle åpne slik at jeg fikk handlet inn frukt og grønnsaker og diverse annet. Jeg synes det er et ork å skulle spise hver 3 time, og mellommålssnacks i tillegg. Puh! Det blir jo til at man går og gjeter på klokken hele tiden, men det blir vel automatikk i det etter at jeg har holdt på en stund. Håper jeg... Noe særlig med trening ble det ikke på mandag, men det er greit. Man trenger jo ikke å trene hver dag ;)



Tirsdag skulle jeg egentlig gå tur til sentrum og tilbake, tilsammen 3 km sånn ca, men kummen ute hadde fryst til, så det endte med at jeg sto en time og hakket med spett for å slippe oversvømmelse i vaskekjelleren. Etter den jobben var jeg så god og svett allerede at det endte med at jeg trådte litt ekstra på klatremaskinen, så fikk gå-tur bare være gå-tur ;) Og vet dere hva? :) Jeg fikk en HV-pakke i posten på tirsdag! Se den fine pakken jeg fikk:

HV-pakke mars
Jeg har allerede fylt denne flotte posen/mappen med masse garn som jeg ikke fikk plass for i garn-organisatorene mine ;) Mitt problem er at jeg vet ikke om jeg har fått den via hv-runden på trådsnella eller facebook... Så jeg kan nesten ikke gå inn og takke noen på hverken den ene eller andre siden... Hmmm

Onsdag fikk jeg gjort unna 1 times trening (Klatremaskin, Strikk og Zumba) og 3 av måltidene innen kl 14 :) Så da kunne jeg ihvertfall med god samvittighet sitte med håndarbeid hele kvelden :) Jeg synes allerede det er lettere med all denne spisingen, men kan det hende jeg er allergisk mot noen nøtter når det klør som besatt på tungen etter jeg har spist en neve nøtter? Det er så jeg kjenner kløen helt opp i øregangen! Og nå er jeg uvel og har så smått vondt i halsen nedover... 

Som jeg nevnte over her, så har jeg gått til anskaffelse av noen garn-organisatorer. Disse er virkelig geniale, om jeg så får si det ;) Bare på 2 slike fikk jeg tømt 10-12 garnposer :) Rotekroken ble plutselig en god del ryddigere! ;)
Garn-organisator
Garn-organisator
Garn-organisator
(Dere ser de tomme posene i bakgrunnen :) ) Hullene på toppen kan man trekke trådene ut gjennom, så slipper man at nøstene "stikker av" midt i strikkingen ;) Jeg bestilte de fra Nytt og Nyttig.

Nå er det sannelig blitt torsdag igjen :) Jeg lurer på hva denne dagen vil bringe. Både når det gjelder ny hakkelapp og ellers :) 



Ha en fin torsdag alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar