Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

søndag 31. mars 2013

Det skal bli godt når påsken er over...

... og hverdagen begynner igjen :)



Til vanlig synes jeg søndager er ekstremt kjedelige siden man ikke får post, og nå har det vært svært så mange dager uten noen post! Jeg holder på å gå på veggene! Spesielt når jeg vet at jeg ikke har fått den siste Hemmelig Venn-pakken ;) Pluss at jeg venter på neste bok i The Black Dagger Brotherhood-serien. Jeg har lest bok 3 og 4 i Fallen Angels-serien av samme forfatter nå i påsken, og nå vil jeg ha BDB-boken min :)

Jeg har ikke gjort så mye denne påsken... Ikke av håndarbeid i allefall! Men jeg har sett filmer og serier på tv'n, slappet av, trent så hofter, knær og ankler ble skikkelig vonde (jeg må lære meg dette "alt med moderasjon" når det gjelder treningen også...). Så det ble endel tid i sengen med føttene høyt også ;-p Og så hadde jeg et par-tre internett- og telefon-frie dager. Jeg har det med å bli gørrlei dataen og slikt innimellom, så da melder jeg meg bare ut noen dager ;)

Snødd har det gjort hele påsken nesten, så jeg har ikke vært så mye ute. Har vært sosial inne istedenfor ;) Men i går var jeg ilag med en gammel venninne på Påskeboben som arrangeres i Dividalen hvert år på påskeaften :) Det er åttende året det arrangeres, men jeg har ikke vært der tidligere. Det var ganske morsomt å se alle bobene folk hadde laget, og litt spennende å se om de kom seg opp over kulen eller om de skled bakover ned i deilla igjen :-D Til og med "Paven" dukket opp i en bob :)



Jeg kan godt forstå at de vant 2 priser :) De var ihvertfall mine favoritter! (Det viste seg etter nedfarten at det vi trodde var en korgutt, egentlig var en ape. Sånn på toppen av det hele).


Og i går kveld var det påskefest :) Jeg trodde nesten ikke at jeg skulle komme meg dit, men til syvende og sist så klarte bror min og finne en sjåfør. Så da fikk jeg hørt gruppen der søskenbarnet mitt spiller slagverk, og det skal jeg si dere: De er flinke! Spiller masse god dansemusikk, og det er låter de fleste kan :) Så det var god stemning og travelt på dansegulvet hele kvelden :) Selv danset jeg bare 2 danser, noe som ikke var meg imot! Og i år kom jeg hjem med alle fingrene i god behold ;) Til tross for at jeg lot noen andre føre i den ene dansen :) hehehe

Jeg har ikke holdt på det nye regimet i påsken, bortsett fra treningen, fram til leddene begynte å verke. Så det skal virkelig bli godt nå når hverdagen kommer og alt er tilbake i riktig gjenge igjen. Jeg har vært mer sosial enn på flere år da :) Som regel er jeg sosial en til to dager i uken, men nå har det vært ganske mange dager i løpet av påsken :) (Jeg synes ihvertfall at det har vært en god del! Men det kan jo bare være meg...)

Det er ikke ofte jeg ligger i senga til langt på dag, men nå er det vel kanskje på tide å stå opp... Tror dere ikke? ;) Våken har jeg vært i mange timer, men å stå opp og faktisk krype ut av dynen... nei, det tok litt lengre tid i dag :) Jeg er vel tilbake med flere oppdateringer om noen dager, og da forhåpentligvis med litt håndarbeid også ;) Men for nå takker jeg for meg for denne gang, og håper dere alle har det bra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar