Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

fredag 5. april 2013

Da var hverdagen tilbake, og jeg er en genser rikere :)


For 3 år siden startet jeg på denne genseren, men så dro jeg på ferie og siden har det ikke blitt strikket noe på den. Nå er det 3 uker siden min mor spurte om hun skulle hjelpe meg å få den ferdig, og såklart sa jeg ja og  takk og amen til det :) Her ser dere resultatet:


Armene ble litt lange, men jeg er storfornøyd med den :)  Oppskriften fant jeg i Familien, og bare MÅTTE lage den. Men selvfølgelig gikk ikke oppskriften til min størrelse. Dermed var det bare for meg å øke maskeantall og få det til å stemme overens. Og se, jeg fikk det til! :) (Bare litt fornøyd, her jeg sitter i min nye genser!)

Sånn bortsett fra det, så er jeg nesten ferdig med å strikke første lesten venninnen min har bestilt, og strikket tommel på Hattifnatt votten. Jeg har hatt en liten periode med håndarbeidsstopp nå i påsken som sagt, men kanskje den er på tur til å løsne ;) Jeg skal strikke ferdig den andre lesten også før jeg syr på resten av mønsteret på de, så de er langt fra ferdige. Men det går nå framover ihvertfall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar