Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

tirsdag 9. april 2013

Husarbeid og hekling for tur :)

 For øyeblikket sitter jeg og venter på at støvsugeren skal bli oppladet, slik at jeg får fullført støvsugingen. Og da fant jeg ut at det passet bra å oppdatere bloggen litt ;)



Igår hadde jeg en fantastisk dag ilag med niesen min :) Først gikk vi tur, selv om den ikke ble så lang pga. vær, føre og rygg. Men vi tilbrakte resten av dagen med yatzy, Førstemann til 10 000, blås på snurrebassen, se på bilder, prate, se på Zumba... (Skulle egentlig gjøre Zumba, men det ble endringer i planene. Skal ta meg en økt i dag istede ;) Pluss at hun hev seg med på denne "spise hver 3. time"-greia jeg holder på med for tiden :) I morgen skal vi ut og gå igjen, og da satser jeg på at ryggen ikke blir fullt så vond som i går.

I dag har jeg lagt opp til et hekleprosjekt :) Jeg kan ikke skrive for mye om hva det skal bli i tilfelle "rette personen" er innom bloggen og titter, men det skal bli en gave til ei jeg kjenner ;)



Jeg tror jeg har forelsket meg i Amigurumi! Det er så morsomt, og det er så mange figurer man kan lage! Så etter at jeg er ferdig med bestillings-produktene så skal jeg ta meg en pause fra alle bestillinger, og bare lage ting som jeg selv kommer på og føler for :) Når det gjelder lestene jeg strikker til en annen venninne, så er den første helt ferdigstrikket og jeg har begynt på den andre :) Det er litt fint iblant at støvsugeren må lades opp, for da får man sånne fine håndarbeidspauser midt i alt det kjedelige husarbeidet ;)

Åja! Og så ville venninnen min blitt veldig glad om dere kunne vært med og stemt fram jenta hennes: http://konkurranse.easytran.no/bilde/462/ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar