Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

onsdag 22. mai 2013

En herlig sommerdag :)





I dag har det vært herlige 28 grader ute i solveggen, og jeg har tilbrakt 5-6 timer ute og bare storkoset meg :) Niesen min er på besøk denne uken også, og selv om hun er forkjølet så tok hun seg en time på pleddet hun også :) 
Man kan jo ikke sitte uvirksom når man er ute, så jeg hadde med meg håndarbeid ut:
22.05.13

I tillegg til musikk, iste og neglelakk ;) Jeg er snart ferdig å strikke på babyjakken, så nå er jeg godt i gang med Polaris-lestene. Hvis jeg er effektiv, så blir de kanskje ferdige til neste helg ;)

 Den første er jeg kommet såpass langt på:
Polaris-lester

Jeg skal strikke like langt på den andre før jeg begynner på foten. Jeg skal til å begynne på skriften på lest nr. 2,  og da har jeg jo noe å gjøre ute i solen i morgen også ;) 

På mandag var en venninne på besøk med metalldetektor. Bare for moro skyld prøvde vi den rundt huset og innover i skogen. Vi fant mange patron-hylser, 1 kr, barberblad, bolter, blikkboks og en 5-øring fra 1967 :) Det var litt spennende å se hva vi kunne finne, og jeg er så definitivt mest fornøyd med funnet av 5-øringen :) Har ikke sett slikt før ;)  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar