Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

fredag 14. juni 2013

Det går framover :)

Med Polaris-lestene :)

Nå er jeg nesten ferdig med lest nr.2, og jeg synes de blir stilige :)


Jeg tok med meg strikkingen ut i solen i dag, men det ble ikke så mye strikking som klasking av mygg! 15 myggstikk på 1,5 time var nok for meg. Da rømte jeg inn, og her har jeg oppholdt meg siden. Jeg tror jeg må gå til innkjøp av nå mygg-greier, ellers er det ikke værende ute lenger. Ikke engang i sola.

Jeg har hatt noen maratoner de siste dagene. Det begynte med at jeg fikk et glimt av Harry Potter på tv, og fant ut at de filmene har jeg ikke sett på lenge. Så da kastet jeg meg inn i film titting, og etter 3 dager hadde jeg sett alle HP-filmene. Da gikk jeg over på Twilight-maraton. Det tok ikke like lang tid, og så snart jeg var ferdig med de filmene også var det Ringenes Herre som sto for tur :) Jeg gleder meg til alle Hobbit-filmene er ute, men det skjer vel ikke før desember 2014... Alt for lenge å vente!

Jeg er jo en av disse personene som ikke kan sitte uvirksom foran tv'n, så jeg har strikket og heklet mens filmene har stått på. Det går ikke så fort med jakken akkurat, men den vokser sakte men sikkert :) Jeg måtte til EuroPris og hamstre mer garn til den, så nå slipper jeg å se med bekymring på hvor fort det minsker med nøster i heklenettet mitt ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar