Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

mandag 17. juni 2013

Insektsbitt og håndarbeid


Jeg legger til stadighet opp nye bunninger :)
I går lærte jeg tante å strikke snurreskjerf, men det endte med at jeg fikk så lyst til å strikke et selv så plutselig hadde jeg strikket 2 nye skjerf. Det ene skal jeg ha selv, og det andre blir vel gjerne en julegave tror jeg ;) Tante strikket ferdig sitt skjerf med mye knøvel stakkar. Hun mistet pinnen/masker og måtte rekke opp en 5-6 ganger før hun endelig fikk det til. Det tok sånn ca 6 timer, men til syvende og sist hadde hun et nytt skjerf :)


Jeg har sydd på måneskinn på begge lestene nå, og det ble seende slik ut:



Jeg var tenkt å sy på noen stjernekonstellasjoner og en måne, men det kan hende det bare blir med måneskinnet :)

Sånn bortsett fra det har jeg bestemt meg for å hekle ferdig Trampe denne uken, og så har jeg lagt opp noe mer ;) Hva tror dere dette skal bli?

Dessverre kan jeg ikke legge ut bilde av det ferdige produktet når det en gang blir fullført, men i løpet av adventen kan jeg legge ut bilde av resultatet :)

På fredag var jeg jo i Elvejord, og der var det noe som bet meg bak på leggen. Det har utviklet seg til to harde, røde merker med blå kjerner som klør noe sinnsykt! Mygg var det ikke, men hva det kan ha vært vet jeg ikke.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar