Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

lørdag 15. juni 2013

Med eller uten måneskinn???

Da var jeg ferdig å strikke Polaris-lestene, men så er jeg så usikker på om jeg burde sy på måneskinn eller ikke... Jeg lagde en dataversjon av hvordan de ville se ut med måneskinn, og synes figurene kom litt bedre fram, men vet jo ikke om det er det venninnen  min vil ha...

Her er de uten måneskinn:

Og her er de med måneskinn:

Hva synes dere? 

1 kommentar:

  1. Hei. Lurer på hvor du har fått tak i denne oppskriften ? Har en svigerbror som ønsker seg slike i julegave ;)

    SvarSlett