Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

tirsdag 4. juni 2013

Når man får ånden over seg...

...kan det være vanskelig å sove! 


Nå har jeg fått håndarbeidsånden over meg, og da går det unna med Polaris-lestene jeg holder på med. Siden søndag har jeg rekket opp den andre leggen, strikket den på nytt, tegnet mønster til foten og strikket over halvveis på det nye mønsteret. Jeg satt oppe til kl 03.30 i natt, men allerede kl 09.00 var jeg våken igjen og ivrig på å fortsette. Er det mulig? Ikveld kommer det ihvertfall til å bli en tidlig kveld hvis jeg ikke dupper av etter middag ;)



Jeg var så ivrig på å få prøvd ut det nye mønsteret, at jeg ikke hadde tid til å sy på den hvite stjernen på legg nr. 2 først. Så når foten er ferdig, er det bare stjernen igjen på den lesten. Det jeg ikke er helt sikker på, er om jeg skal lage samme motiv på begge lestene. Kanskje jeg skal lage et fortsettende mønster på den andre lesten... Hva synes dere? Hadde ikke det vært litt kult? At det ble et helt motiv når begge lestene var på... Vi får vente og høre hva" hun selv" har å si om det forslaget ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar