Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

lørdag 6. juli 2013

En flott dag i Rostadalen :)

Jeg hadde ikke planer om å gjøre noe spesielt idag, men så kom yngste bror min og dama innom :) Eldste bror vår og dama hannes ringte og sa de var på Kongsvoll-tunet en tur, og lurte på om vi hadde lyst å komme opp en tur for å titte. Det endte med at vi tre tok en tur, og det er virkelig flott der oppe! :)





Her må nok noen opp og hugge tre ^ for ellers vokser det vel gjennom taket snart ;)






Etter vi hadde vært på Kongsvoll-tunet, kjørte vi rundt vannet til der det bruker å være plattdans hvert år. Dama til yngste bror min er så glad i å ta bilder, og hun knipset i vei til den store gullmedalje :) (Men så er det også vakkert ved Rostadvannet).



 Dama til yngste bror min :)

Yngste bror min :)



Varg (min eldste brors schæfer) fant seg en pinne, og da var nå lykken gjort for ham :)

Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden og strikke videre på lapp 3 til The Hunger Games-teppet, som jeg la opp tidligere i dag :)

Håper dere har en fin helg :)

2 kommentarer:

  1. I det huset bak den bilen på kongvoldtunet bodde jeg mitt første leveår:) GK

    SvarSlett
  2. Å? Det visste jeg ikke :) Morsomt.

    SvarSlett